Roling

Jag får klagomål på min semester?!
Inte okej!
Jag har för mycket roligt för mig så jag har inte tid eller lust att sitta vid datorn hela dagen.
Så bloggning kommer ganska långt ner på min prioreterings lista.
Men för att Malin ska vara tyst så får du detta inlägg.

Jag och Caro kom precis hem efter en utekväll på ön.
Först blev vi nekade att komma in med våra svenska leg
sen hittade vi ett annat ställe där vi körde swedish crazy dance.
Och hade förbannat roligt!

Nu ska de sovas och i morgon blir det ännu en dag på stranden.
Föresten!
Pappa!
Idag har jag ätit musslor OCH hummer.
Nu blir du allt stolt va?
Nu räcker det.
Slänger in en bild annars blir det väl gnäll om det också.
PUSS

när vi provade musslorna

Kommentarer
Postat av: Anonym

När du kommer hem ska du och jag njuta av vitlöks sniglar....snart är du riktigt vuxen tror jag.

2010-08-19 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback