you make me happy

Malin Svensson och Linda Sandqvist måste jag åka och köpa telefonkort för att få tag på er?
det är ju helt omöjligt att få tag på er!  :P
med det sagt.. haha

jag ska snart börja jobba.
på en söndag..
de ska på bröllop så jag ska jobba från typ 3 till 9.
de går ju och lägger sig rätt tidigt ändå, så det är inte så farligt.

även om det är fint väder idag så blir det bara slappt.
det var trevors födelsedagskalas igår.
det kom väl runt 40 pers till hans poolparty.
de gick och la sig först vid tio igår kväll så de är trötta.
trötta= filmmys.
det tycker jag om.

imorgon ska nog julia och jag till six flags.
det ser jag fram emot.
det är dock labor day i morgon så det kommer förmodligen vara fullsmockat med folk där.
men med ett speedpass klarar vi oss nog fint.
(då får man gå före i kön)

jag är helt slut idag.
sov knappast någonting inatt.
vet inte var det var som pågick i mitt huvud.
nu ska jag i alla fall klä på mig och se till att vakna till.
om det nu är möjligt.
kram
Emma

jag bjuder gärna på en snygg bild.
för att nästa helg är det 8 månader sen jag lämnade sverige.
holy moly

tack homie, det passar perfekt! love you

Kommentarer
Postat av: malin s

haha, jag är en upptagen kvinna ';D men sitter nog vid datorn restern av kvällen nu :D

2009-09-06 @ 19:29:10
Postat av: Anonym

ihh. tur det passade.

inter nos baby.

2009-09-06 @ 22:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback