hungry like the wolf

det är onsdag och jag har mina lediga timmar under förmiddagen.
oj vad jag tycker om dem.
komma tillbaka till sängen och bara halvsova ett tag till.
det är guld värt!

vi var ju som sagt på six flags i måndags.
precis som jag trodde var det fullsmockat med folk, men vi fick åka det vi ville.
hurricane harbor (vattenlanet) var helt sjukt.
det var så sjukt grymt där inne.
det är nästan så att man ska åka dit igen innan det stängs för i år.
roligt som attan hade vi det i alla fall.

nu framåt ska det hända en hel del.
detta är det som ska och kanske ska ske innan jag åker hem:
malin på besök
linda på besök
åka till pappa i chicago
florida med värdfamiljen
disney world
washington dc
niagarafallen
miami
helgkurs i boston
det är är alltså en hel del som kommer att ske de sista månaderna.
det är alltid roligt att se fram emot någonting och jag har en hel del roligheter i min kalender.

dags att käka.
puss

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Ja vilken besökslista. Inte får mormor och morfar plats i den, ha ha, men vad kul för dej att du har det bra

2009-09-10 @ 17:28:01
Postat av: världens bästa malin

ja då var det onsdag men nu är det lördag och jag har inte sett någon uppdatering än....

Postat av: Sanna

Om du besöker niagarafalls, försök att se till att du kommer över till den kanadensiska sidan då den är SJUKT mycket mer överlägsen än den amerikanska.

Samt att du ser fallen både på dagen och på kvällen för på kvällen har de ljusshow på fallen :)

(spoken like a true expert considering I practically lived there for 2 whole years ;) )



ps: Disneyworld är sådär, allt är sjukt svindyrt, och det mesta är för barn 5-12. Se till att du beställer fast pass till de åkattraktionerna du helst vill åka då kö tiden ligger på ca.. 2-3tim normalt.

Åk till "space" )glömt vad den heter den delen) ska vara sjukt mycket roligare attraktioner! :D



2009-09-12 @ 19:47:20
URL: http://doesntwearanywings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback