more or less

ikväll har jag varit på bio med julia.
vi såg whip it.
den var helt okej. lite rolig då och då.
sen åkte jag och hem och kollade på nya avsnittet av heroes.
och nu ska jag sova.

men jag tänkte berätta vad som hände natten tills idag.
jag vaknade och satte mig upp fort som fan.
jag kollade på klockan och den visade 3.45.
jag vaknade för att jag hörde någonting.
vad hörde jag?
jag hörde att trevor stod på andra sidan trappan vid grinden och grät och ropade efter mig.
jag reste mig upp ur sängen och skulle precis öppna dörren för att gå ut till honom då jag hör att donna kommit ut till honom.
hon säger till honom att jag sover och att jag kommer komma in till honom imån morgon.
jag går tillbaka till sängen och bäddar ner mig igen.
tanken kommer tillbaka.
tanken som kommer för allt för ofta nu det senaste som börjar göra ont.
alldeles för ont.
hur ska jag någonsin kunna åka härifrån?
när jag väl tryckt undan tanken somnade jag igen.

inte trodde jag att det skulle bli så tufft att vara au pair.
nej, det trodde jag verkligen inte.
godnatt

Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

it´s going to be okeey

Postat av: Pappsen

Undrar hur du hade det i Boston??

2009-10-20 @ 20:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback