upsidedown

jag kom hem för en stund sen.
har varit och tvättat bilen lite snabbt.
första gången jag gjorde det sen jag kom hit.
drive through såklart. det tog hela 2 minuter att åka igenom ungefär.

jag fick mail idag om helgkursen jag ska ta nästa helg.
det är tydligen massa grejer som jag ska ha klart när jag åker dit.
så jag ska sätta mig ner och läsa igenom vad som ska göras.
det är ju rätt dumt att inte få alla credits.
jag vill ju inte betala min biljett hem själv när jag kan få den gratis.

idag har inte hänt så mycket.
jobbat lite.
sovit lite.
käkat lite.
kollat lite tv.
inte så mycket alltså.

jag gick på bio med julia igår.
surrogates.
den var spännande och inte alls så dålig tycker jag.
nästan min typ av film.
vi tog den tidiga visningen så vi kunde åka till starbucks efteråt.
och där var det en massa folk.
det var mysigt.

någonting som snurrar runt i mitt huvud är att på måndag är det tre månader kvar.
då är mitt år som au pair över.
ett år.
hur svårt ska det vara att inse att det är ett år?
riktigt läskigt fort har det gått.

nä just det.
jag ska ner och kolla på en film jag spelat in i källaren.
hade helt glömt bort att jag spelat in den.
för att göra det ännu mysigare kanske jag ska ladda upp med popcorn och cola med?
puss

jag vill tillbaka till min californien resa. las vegas

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vill också tillbaka till Kalifornien.. men los angeles :)

Postat av: Pappsen

Typiskt, ligger vaken i Montreal, svårt att sova. Väntar på att klockan ska bli sju så jag med gott samvete kan gå ner och äta frukost.



Idag blir det 4 kundbesök.....

2009-10-13 @ 11:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback