the youth

dagen gick ganska bra ändå.
jag somnade inne hos trevor i hans säng när han skulle ta sin nap.
fy vad skönt att få sova igen lite.
jag trodde jag skulle få lite sovmorgon imån, men icke.
vi ska åka kvart i fem.
ja, på morgonen.
så jag ska alltså upp om typ 6 timmar nu.
vi ska ju som sagt ner till florida för att besöka disney world (vilket barnen inte vet om än) och för att fira thanksgiving hos chris föräldrar som bor där nere.
jag kommer inte ha med mig datorn så vi hörs igen nästa helg någon gång.
vet inte riktigt när vi kommer tillbaka.
jag vet inte om jag kommer ha tillgång till någon dator där nere men om det finns internet kan jag skriva
ett hej ifrån min ipod eller nått.
så att ni vet att jag lever.
ha det så bra i veckan!
puss och kram
Er Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback