never back down

då var det klart.
nu är det försent att ångra mig.
de har matchat med en ny tjej till nästa år.
hon var den som jag gillade bäst av alla profiler jag läst.
så det kommer nog bli bra.
det känns bara väldigt konstigt och väldigt långt bort att åka hem och lämna mina goseungar.
men det är två månader kvar.
vilket är ingenting alls.
jag måste packa klart första väskan som ska hem till sverige denna veckan.

hur kommer det bli att komma hem?
kommer allt vara precis som det var när jag åkte därifrån?
det känns nästan läskigare att åka hem till sverige igen än vad det kändes att åka hit.
vad händer sen?
vad vill jag göra 2010?


Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer inte vara som du lämnade det.. tyvärr.

men du kommer träffa oss igen, hoppas det är något att hänga i julgranen i alla fall :)

2009-11-10 @ 18:24:33
Postat av: världens bästa malin

yoooo glöm inte luigi dräääkten till mig :D sen it to mama :D

Postat av: your one and only ellen

ooooohhhhh vad jag vet hur du har det... ångest blandat med lycka, blandat med mer ångest.. :P längtar såååå mycket efter dig ämmsanpämmsan!! förresten, staden du var i på kurs heter Quinsigamond..? Eller nåt sånt iaf :D tror jag. :P

och ååhhh där på bilden sitter du utanför mitt hus!! på min trapp!! som jag inte sett på typ ett halvår.. sjukt! vi får ta och skypa snart också!! :D hoppas du får det WONDERFUL in "the sunshine state"- FLORIDA!! ::D

Löv ya!! puss!

2009-11-11 @ 23:34:58
URL: http://silentradio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback