green man

i helgen så har det varit riktigt mycket mys.
på alla olika ställen.
hos julia där vi skulle kolla på film.. men så blev det inte.
mest massa skönt snack.
sen var vi hos linnea och där gick man i princip vilse.
när man trodde man öppnade en dörr till ett rum visade det sig att vara en lång korridor
med massa rum istället..
vi gick också på bio.
klockan var mycket och en trött emma claesson kan inte vara normal.
då blir det lätt såhär.



antingen så blev julia sur för att hon inte hade popcorn i näsan som mig eller så försöker hon spela för cool för att ha popcorn i näsan.. vilket kan det vara?


en snygg bild till.


nu skulle jag ju lägga upp den enda normala bilden som togs.
jag och linnea satt med våran feta popcorntunna.
men självklart så har jag missat att få med det från julias kamera....
en annan dag får ni se den.

idag var vi och käkade på chili's.
det var gott och nu är jag mätt.
vi var även och kollade in tatueringsstudion.
de var trevliga och allt såg legit ut.
så det blir nog av väldigt snart.
kanske nästa vecka eller efter florida.
nu får det vara nog.
puss

Kommentarer
Postat av: mam

Lika snygg som vanligt. Pappsen påväg över ha det så gott tillsammans. Kramisar

2009-11-12 @ 14:39:28
Postat av: världens bästa malin

5 dagar emma,,,, 5 dagar



kom igeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback