cobrastyle

idag har det varit riktigt härligt (32 grader varmt, blå himmel och självklart sol) och riktigt jobbig.
den jobbiga delen var att det var lite väl lipigt här hemma.
trötta barn+värme= ännu tröttare barn= mer liperier.
och den härliga delen var att medans trevor sov så låg jag ute och solade.
badade i poolen första gången idag. har ju bara varit i bubbelpoolen innan.
så det var något kallare, men det var inga problem där inte.
vatten som vatten.
jag menar hur många får betalt för att ligga och sola och bada??
utnyttja situationen till fullo det är det jag gör!

imorgon är det äntligen fredag, den efterlängtade fredagen.
jag har inte direkt några planer för helgen.
får helt enkelt se hur det blir.
bio igen kanske. det kommer ju nya filmer hela tiden.
rena himmelriket.
 mitt himmelrike i alla fall.
om det är fint väder blir det väl sol och bad precis som idag.


innan jag ska somna till dude where is my car så kan jag stolt berätta att jag gått på två classes
på gymmet.
kickboxning. ja jag har äntligen gått med verena dit. TVÅ gånger denna veckan.
och jag kan ju säga att det känns i hela kroppen.
det tar lite längre tid att gå upp för trappan och lite längre tid att sätta sig ner.
haha
men roligt var det!
vi hörs snart igen.
ta hand om er.
många kramar
Er Emma

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Låter coolt. Har varit i Gtbg och tittat på pooler idag. Ösregn där men väl tillbaka i stugan-blå himmel, kanon.



Ha det Pappsen

2009-05-22 @ 15:21:25
Postat av: L

I miss yoooooooooooou.

2009-05-24 @ 13:12:49
Postat av: mam

kolla din mail haen bra dag puss o kram

2009-05-25 @ 08:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback