allstars

idag har jag inte gjort någonting speciellt alls.
jobbat och sovit.
jag har börjat ränka ner till californien resan.
det ska bli så förbannat roligt alltså.

imorgon kväll kommer chris föräldrar hit från florida och ska hälsa på.
och på torsdag morgon åker donna och chris ner till florida för att kolla på ännu fler hus och
denna gången också kolla på skolor osv.
kanske blir det en florida flytt ändå.
det hade inte alls varit fel.
alla de jag umgås med här åker ju ändå hem i juli/augusti.

jag vill dock gå på star trek idag.
får se om jag får med mig någon..
varför finns det ingen som är så besatt av film som jag så jag slipper
tvinga med folk på bio? haha

sommaren är typ här.


kramar
Emma


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är fin!

Och hade jag varit där hade jag hängt med på bio jämt det vet du!

Puss

2009-05-13 @ 09:27:59
Postat av: världens bästa malin

tack för uppdateringen, du måste räkna ner till jag kommer också, igår var det precis en månad kvar.. pusspådig

Postat av: Pappsen

Jag funderar på att följa med, ska ändå till US för lite business, så varför inte. Skönt och ha koll på brudarna, kalla mig lille lelle bodygard.



Ha de bra, kramisar Pappsen

2009-05-13 @ 20:33:18
Postat av: Linda

Jag funderar också på att följa med, Lennart kan ju inte åka två ggr och jag ingen!!!!!!!!

Puss

2009-05-14 @ 13:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback