tell me please

jag glömde bort att uppdatera igår.
barnen ville göra något så vi åkte till McDonalds där de åt litegrann.
det är ju samma mat som de äter hemma så det spelar ju ingen roll.
det finns en stor innomhus lekplats där så efteråt fick de leka en stund.
de var super lyckliga när de fått klättra, åka rutschkana och när de fått en spiderman gubbe i
happy mealet.

idag ska vi ner till verena, brook och lauren och kolla på film.
de har sett fram emot det hela veckan.
så det ska bli lite roligt faktiskt.

ja och just nu ligger jag och kollar på mitt favoritprogram.
som går på tv då.
malcome in the middle.
det finns ju inget roligare.

jag bjuder på en bild jag tog för några dagar sedan.
kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: mam

vill bara tala om att det är inte bara pap som är uppe tidigt. Kl är nu 02.30 och alla tyskar skall åka hem. Ha en bra dag älska dig mam + Malin

2009-03-20 @ 02:41:13
Postat av: Sanna

Hälsar med orkideer ifrån thailand och kastar lätt lite kokos nötter ;D

Postat av: Pappsen

Hej tjejen. Nyss hemkommen från fjällen, vi har haft kanonväder och väldigt trevligt tillsammmans.

Imorgon är det vardag och veckan blir väl som vanligt. Till helgen blir det stugan och förhoppningsvis ett bra väder så vi kan pula lite i trädgården.



Kramar pappsen

2009-03-22 @ 19:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback