open up

nu medans jag kommer ihåg det.
ebba filmen var rolig.
den tycker jag allt att du ska se när den kommer!

jag har inte kunnat sova de två, tre senaste nätterna.
jag vaknar med en timmes mellanrum och mår konstigt.
jag vet inte alls vad det kan bero på.
jag har huvudvärk och känner mig yr lite till och från. även under dagen.
så inatt har jag laddat med tabletter.
ipren för huvudet och eksemtabletterna för att de gör en sömnig.
jag hoppas det funkar.
vet inte hur dagen kommer gå imorgon annars.

jag skulle färgat håret idag.
men hittade ingen toning.
så ni kanske får skicka hit den hårfärgen jag brukar ta.
måste göra nått åt färgen.

korsa era fingrar och hoppas att denna natten går bättre.
snälla låt mig sova.
godnatt
Emma

Kommentarer
Postat av: mam

Hoppas att du fått sova vilket jag har gjort efter ett hårt träningspass igår. Vi kan klart skicka färg till dig du får dock meddela mig vilken det är du brukar ha. Sköt om dig o ha en bra dag kramisar

2009-03-31 @ 08:42:43
Postat av: världens bästa malin

hopaps du mår bättre idag syster pusspådig

Postat av: pappsen

Sover också dåligt, snurrar runt och drömmer en massa skit. I natt var jag ex. på månen, blev sen hem pga att flyget var inställt, knäppt va. Därefter blev jag jagad av månpolisen....



Kan du analysera denna dröm åt mig.

2009-03-31 @ 19:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback