last resort

igår åkte jag till simhallen för att träna.
när jag kommer in och är mer än redo att simma ser jag att bassängen är full.
kollade på schemat och såg att de borde ha slutat redan.
så jag sätter mig ner och väntar lite, de kanske badar av nu.
sen från ingenstans kommer jag på att det var ju onsdag, inte tisdag.
de slutar inte förrens en och en halv timme senare.
jag svor för mig själv och skämdes litegrann.
jag har verkligen ingen tidsuppfattning eller minne överhuvudtaget.
 så jag åkte hem och kollade på en serie sen sov jag istället.

nu sitter jag här i sängen och lyssnar på musik.
och på trevor som inte vill sova.
han ligger där inne och sjunger allt ifrån jingle bells till blinka lilla stjärna på svenska.

vad finns det mer att berätta..
jag ska kanske till ett ställe som heter waterbury i morgon kväll.
får se hur det blir med den saken.
på söndag ska jag nog till new haven igen.
kolla in yale och stan litegrann är det tänkt.
så måste jag till ikea och köpa saft. för de två jag köpte sist är slut för länge sen.

kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Fredag kväll. Har varit med Hampus i golf simulatorn vilket han blev glad över. Tittat på lite möbler samt på el fynd, en ny tv kanske.

Verkar som mor i huset kommer nu från Jönköping därför Higgins rusade iväg. Ikväll blir det carpatio med lite amarone vin, ska bli gött.

När får vi komma över?



Kramar pappa

2009-03-13 @ 17:57:15
Postat av: faster

Det var roligt att prata med dig härom kvällen , fick då se att min nya ROSA dator fungerade , både med bild och ljud :)). Kanske du hittar något mysigt att sända över till din gamla faster , en t-shirt kanske (storlek hästtäcke ) så inte korsetten syns .

För har nu fått veta att de inte kan göra något med bukförlamningen. Så jag får tillbringa resten av livet i korsetten för att kunna gå , tråkigt men sant.

Kramizar Cina

2009-03-14 @ 14:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback