it's going down

japp nu är jag hemkommen från mitt andra cluster event.
denna gången var det mycket roligare än förra.
nu hade man tid att verkligen prata med de andra tjejerna.
vi åkte skridskor och det var rätt kul men mycket folk.
sen bestämde vi oss för att sätta oss på en resturang och käka lite.
det var mycket trevligt och mysigt.
det var en ny tjej från cypern som jag pratade med mestadels av tiden.
hon var jätte snäll.
så henne kommer jag säkert umgås med mer.
får lägga upp några bilder när jag fått dem.
vågade inte riktigt lita på min balans på isen.
linda du vet ju hur duktig jag är..
så kameran fick stanna i ett låst skåp.

nu blir det lite film och mys här.
jag väntar fortfarande på att få se bilder från namngivelsen!
många kramar
Emma


Kommentarer
Postat av: linda

gjorde du några piruetter då? :)

fin bild. puss

2009-03-09 @ 06:59:44
Postat av: mam

ja då var det måndag igen o nya möjligheter.

Vi har inte haft det så skönt som du, men idag har de sagt att det kan bli 6-7 grader och lite sol.

SÅ det blir att vänta på våren ännu ett tag till.

ha en bra dag kramar

2009-03-09 @ 09:19:10
Postat av: MorMorFar

Din blogg är som en extra morgontidning. Roligt att höra från dej och att du mår bra. Gamla Mormor ska nu åka till Värnamo för att kolla ögonen .Annas mår vi bra både morfar och jag. Här är inte så kallt som hos dej, vi väntar på våren.Krokus och vinterjäck blommar.

Kram ha det så bra.

2009-03-09 @ 10:08:31
Postat av: Tallhamn

Hej! Längesen jag skrev här nu, allt (nästan) verkar vara väldigt bra, det är glädjande!



Bilden var jättesnygg, skitfin komposition!



Kram på dig

2009-03-09 @ 17:03:04
Postat av: Pappsen

Hej

Nyss hemkommen från träningen, kändes skönt att känna svetten rinna ner pannan. Ida körde vi i nästan 1.5 timme. Därefter lite konstsol och än riktig lång härlig bastu. Sedan åkte vi och och handlade vi och har lagat lite matlådor inför veckan som kommer. Samtidigt tittar jag på tv, det är slutspelshockey, Hv spelar mot Timrå borta, det står 1-1 i matcher. HV vann senast hemma med 7-0, ren utklassning. Just nu står det 3-3 inför 3:dje.

Sista natten du är själv då, imorgon kommer busungarna igen, dom har säkert sparat lite bus till dig.



Kramar Pappa

Postat av: Sanna

;)

2009-03-10 @ 00:54:02
URL: http://doesntwearanywings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback