ironic

igår fick jag äntligen åka på bio.
ellen följde med och vi kollade på watchmen.
det var tre timmar åt helvete.
den var helt värdelös. hundra gånger sämre än saved.
saved kunde man i alla fall skratta lite åt.
det är inte mycket att göra åt nu..

jag sitter i soffan och småkollar lite på tv.
ska laga nått att käka snart.
börjar bli lite hungrig.
det är tisdag idag, kanske ska med de andra till starbucks sen.
alla brukar tydligen träffas på tisdagar där efter sju eller nått.
får se hur dagen blir. klockan är ju bara tjugo i två än så länge.

kramar
Er Emma


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

ep 14 och 15 avklarade ;D

Postat av: mam

hej på dig allt väl här och nu har solen tittat fram o man får vårkänslor. pappsen åker med jobbet till fjällen idag och jag hoppas på att kunna ha en skön helg ute om vädret håller i sig. Hur gick det för husköparna tror det blir någon flytt? Ha en bra dag massor av kramar

2009-03-18 @ 08:16:02
Postat av: Pappsen

Som vanligt, tidigt uppe, nu kommer morgonen vilket är härligt. Fjällen är vackert, utan tvekan. Har tänkt och hyra längdskidor och testa hur det är att vara som Gunde Svan.

Jag ser en blå himmel utanför fönstret så det ser ut att bli en fin dag.



Kramar pappa

2009-03-19 @ 06:46:46
Postat av: svetto

DU ÄR SÅ ROLIG HAHA :D saknar dig emsie-vemsie!

2009-03-22 @ 20:57:03
URL: http://enjoey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback