hold on

ja idag är det lördag och klockan är 16.25 och jag har precis
kommit hem igen.
har varit och simmat.
blev 3000 idag med.
jag har även varit ute och gått en del för att fördriva tiden. det var mer än 20 grader, sol och blå himmel.
så jag såg mig omkring litegrann.
medans jag var borta spelade jag in en film som jag ska se på nu.
jag börjar bli hungrig med.
får se vad jag lagar ikväll.
hade varit lite roligare att dela middagen med någon.
känner mig för tillfället rätt isolerad och väldigt ensam.
de kompisar jag har här är borta mestadels av helgen eller så jobbar de.
stunder som denna önskar jag att jag vore hemma så jag kunde göra precis som jag känner för.
åka hem till någon och bara va.

jahapp. nu ska jag se på filmen.
jag väntar på att få se bilder från lillens namngivelse.
många kramar
Er Emma

(när jag var ute och gick idag)


Kommentarer
Postat av: Farmor och Farfar

Hej Emma



Vi hoppas att du mår bra och trivs. Farmor tycker detta är fantastiskt att kunna prata med dig via skype.



Kramar Farmor och farfar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback