hold on

malin är här nu.
hon har snart varit här i en vecka.
vi åkte alltså ner och hämtade henne på flygplatsen.
när jag kommer in så är hela vänthallen fylld av kineser.
där står jag och trängs och fick hjärtattack efter hjärtattack när dörrarna öppnades.
efter allt för många hjärtattacker kom hon.
och jag började störtlipa när jag kramade om henne.
fy vad skönt det var att se henne igen.

frågan är om jag kan säga likadant nu.
hon tar upp HELA sängen.
jag vaknar av att hon ligger på mig.
hon skallar mig i sömnen.
haha
nej men jag är så glad att hon är här.
det är roligt att dela med sig av vad som händer i mitt liv här.

jag kan knappast återberätta allt vad vi har gjort.
men jag kan ju stolt säga att jag varit på six flags nu i alla fall.
det var riktigt grymt.
lätt att jag ska åka dit igen!

dags att återgå till heroes.
kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Äntligen är Malin hemma igen, lite sliten var hon dock efter resan. Förstår att Ni har haft det bra trots att hon färt runt i sängen utav attan. Vad är six flags?

2009-06-23 @ 14:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback