my friend

nu är jag tillbaka efter en heldag på jag vet inte alla ställen.
verena hämtade upp mig vid elva.
vi hämtade upp två turkiska tjejer.
sen åkte vi ner till en stad jag inte minns namnet på som låg nära new haven.
vi åkte på en boat cruise i nästan en timme.
efter släppte vi av de turkiska tjejerna på ett outlet ställe för att bli av med dem.
de sa knappast ett ord engelska och var så jävla tråkiga!
vi åkte till stranden och njöt i några timmar tills en fågel bajsade på verena.
då fick hon nog.
så vi hämtade mot våran egen vilja upp dem igen på outlet stället och så åkte vi hem igen.
och här sitter jag nu klockan är strax nio.
helt slut är jag.
så jag ska snart gå och lägga mig.
men först blir det lite film.
godnatt!

(bild från block island)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emma sitter i stugan o har det gott, besök av Lasse o han hälsar till dig med en kram. Imorgon åker M o P på en liten tripp till bla Ven o Österlen, med cabben det blir nog tre nätter. H det så gott kramar från oss alla vi hörs när vi kommer hem.

2009-07-15 @ 21:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback