two plus two

då är en ny arbetsvecka här igen.
förra veckan åkte ellen hem.
denna veckan åker anna hem.
nästa vecka åker verena hem.
sen är jag helt ensam här.

i fredags var det fest med donnas jobb här hemma.
as jobbigt, men helt okej. jag överlevde.
i lördags åkte jag och anna till new york.
vi såg den första "kändisen" här.
doctor phil.
haha
mitt på times square.
igår så var vi på köpcentret lite, vi åkte hit och kollade film.
sen åkte vi och käkade.
sen hem till anna en runda.
sen kom och hem hit och deckade.
efter en lång och händelserik helg.

jag har precis kommit tillbaka efter att ha kört barnen till deras camp och varit på gymmet en runda.
så nu blir det till att gå ut och lägga mig i soolen vid poolen en stund innan jag måste börja jobba igen vid ett.
men jag ska bjussa på två bilder jag tog innan jag avslutar det hela.

massa folk och doctor phil.


en random.


kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: Sanna <3

Det löser sig gumman huggles


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback