trying to clear my head

ikväll så är det konsert för hela slanten.
det är inne i Hartford.
det är Nickelback, Papa Roach, Hinder och Saving Abel som spelar.
jag hoppas att nickelback spelar how you remind me och photograph,
papa roach last resort såklart,
hinder lips of an angel,
och saving abel... haha jag har nog bara hört en låt.. addicted.
men det ska bli spännande som fan.
det är runt 16 000 biljetter sålda till ikväll har jag för mig att dem sa.

ska ha med mig både stora och lilla kameran så jag kan filma med.
hoppas att vi får bra platser där inne så lilla jag kan se och ta kort.
jag vet inte varför jag alltid lyckas få långa människor framför mig.
kanske borde ta högklackat på mig så jag kommer upp en decimeter.. haha
då hade jag nog dött. att stå i dem hela kvällen.

japp nu ska jag göra mig klar för snart bär det av in till Hartford som sagt.
blir väl uppdatering imån eller nått med lite bilder om det blev några bra.
puss


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Låter coolt, hoppas att spelningen var bra. Idag måndag, tyvär återigen dåligt väder. Är nu inne på sista semesterveckan, känns lite tråkigt men thats is life. Ha det bra nu så hörs vi på skype söndag kväll när vi är hemma i Vmo.



Kramizar Pappsen

2009-07-27 @ 15:59:51
Postat av: Anonym

AVUNDSJUK!!!!! :O

have fun girl!!!

2009-07-27 @ 19:02:10
Postat av: sa

2009-07-27 @ 19:02:48
Postat av: Sanna <3

;) nickleback äger :)

lips of an angel är kanon,... kommer att bli super gumman!

Postat av: Metalnallen

Jag har recenserat album med alla de grupperna du skrivit!

2009-10-22 @ 15:01:55
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback