into the ocean

jag vaknade inatt vid 3 tiden med världens illamående.
sen har jag i princip gått fram och tillbaka till toaletten till klockan 7.
jag slapp jobba idag vilket jag är väldigt glad för.
jag gick och la mig och vaknade sen upp vid 1 och mådde lite bättre.
jag har dock inte kunnat äta någonting än.
jag försökte men det gick inte.
jag har fått i mig två glas med cola sen 1 i alla fall.
klockan är nu halv sex och jag mår lite bättre än innan.
så det går åt rätt håll.
de tror att jag har blivit matförgiftad eller nått..

så det blir att återgå till heroes.
har inte energi till att göra annat än ligga still.
jag är på säsong 3 nu.
så snart är jag ifatt.
kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej är nu hemma efter den årliga turen till kräftfesten i Glommen.Var där med Janne,Sussi, Maggan och Björn. Mycket folk o med bra drag. Annars tar vi det lugnt o bara har det gott. Kramar från M o P

2009-07-11 @ 23:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback