gone

massa grejer händer just nu.
först får jag ta och skriva grattis till linda..igen.
och ha det super bra i london!
mina vänner här försvinner.. om mindre än tre veckor har alla de jag umgås med åkt tillbaka hem.
det är surt som fan.
men jag får försöka tänka på annat.
som tillexempel flytt till florida.
jag vet nu att det blir en flytt ner dit till hösten.
huset ska ut på "marknaden" innan denna månaden (juli) är slut.
om de hinner fixa till allt.
men det är så planerna ser ut just nu.
och det ser jag jätte mycket fram emot.
stället där de kollar på hus är inte stort alls.
meeeeeeeeeeen
det ligger en och en halv timme norr om miami.
yes yes yes.
det låter ju hur najs som helst.

får berätta mer sen när jag har fått veta mer detaljer.
nu ska jag åka på bio.
harry potter and the half blood prince.
jag är så redo att se den. har väntat alldeles för länge på den!
kramar på er
im outta here

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Är nu åter tillbaka från vår lilla extra semestertripp under semestern. Vi började i torsdags att åka till Ven, en svensk ö utanför Landskrona, i gattet mellan sverige och danmark. Och vilken upplevelse, en helt underbar liten ö. 45 meter hög, 4,5 km lång och 2.5 km bred. Omkretsen på ön är 11.7 km. Vi lämnade bilen i hamnen och hyrde cycklar som de flesta andra. Vi cycklade runt denna fantastska ö, tur hade vi med vädret som var helt underbart. Dage efter åkte vi tillbaka, med bil över till österlen, började med Kivik dår vi åt en lunch, förtsatte ner till vik och det vackra Simrishamn. Målet förr denna dag var att slutligen ta båten till Bornholm, men tyvärr ändrade vädret sig dramatiskt så vi beslutade att inte åka över. Vi stannade i Ystad, blev bjudna på grillkväll och övernattning av en gammal simmarkompis Magnus och hans fru Biggan. Jättetrevligt, det var säkert 10 år eller mer sedan vi sågs. Nu är det söndag morgon och livet går tillbaka i den vanliga lunken - en härlig stug frukost.



Vi har nu 2 veckor kvar på vår semester.



Mvh Pappsen

2009-07-19 @ 08:45:50
Postat av: malin

nu var detg allt för längesen vi pratade emma, ha suttit uppe vid datorn ett tag nu men det är ingen emma som kommer in :P måste höras nån dag, om när ni ska flytta så vi kan planera när jag ska komma! :D saknar dig din fis ! ta hand om dig !!! pussochkram <3

2009-07-20 @ 01:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback