torsdag

torsdag idag.
jag har alltså varit här hos familjen i en vecka.
det har gått riktigt fort.

idag har jag gjort allting själv.
kört dom till och från skolan.
lagat maten.
lekt.bakat och jag vet inte allt.
det gick hur bra som helst.

på min lediga tid var jag och skickade hem ett paket till linda
 som har legat här sen i början av december.
så det är väl påväg hem till dig nu.
jag hoppas jag gjorde allt rätt.

ikväll, nu alltså hade jag tänkt att be dom visa mig hur man får igång
biosalongen för jag är sugen på film där nere.
det är så grymt.
jag måste lära mig det!

på tal om en vecka.
om en vecka åker vi till mexico för lite semester.
det ska bli roligt!

sen ser jag på min statestik här att folk läser min blogg.
det är ju lite spännande faktiskt.
jag får ju till och med flera kommentarer på ett inlägg.
det är roligt!

take care!
kram
Emma


Kommentarer
Postat av: Linda

Det blir nog bra, väntar med spänning på paketet!!!

Hoppas du fick titta i biosalongen och att du tittade på någon ny bra film. Kanske åt du chips och dipp med?

Det har jag inte gjort sen vi gjorde det. Kommer nog inte göra det på ett år.. Tror du jag klarar det?

2009-01-23 @ 06:44:09
Postat av: Linda B

Hej snäckan. Det låter ju som att du trivs som fisken i vattnet där borta och inte längta hem det minsta :-)

Ja det låter verkligen härligt med en resa till Mexico, hade gärna följt med!

Fick du igång bion? Blev det någon bra film??

Kramar

Postat av: Pappsen

Fick ett nervöst sammanbrott igår kväll, tittade på bildspelet med den fina musiken till och mina tårar bara strömmade ner för kinderna, mest av lycka men också för att jag saknar dig. Men det klarar jag av. Idag ska vi åka och fira din morfar som har fyllt år. Ta vara på dig, pussar och kramar från pappsen och mammsen

2009-01-24 @ 09:54:28
URL: http://bloggofmalin.devote.se
Postat av: världens bästa malin med familj

hej, nu sitter vi här hemma hos mormor och morfar och firar morfars födelsedag, vi saknar dig och har pratat lite om dig och om hur du har det där nere. vi hoppas ialla fall på att du har det bra där nere och att du tar vara på dig och att du börjar lägga upp lite bilder snart så att vi allihopa får se hur du bor :)

2009-01-24 @ 17:42:24
URL: http://bloggofmalin.devote.se
Postat av: Familjen HEJA (Henric, Ebba, Jenny & Agnes)

Hej Emma! Vi läser din blogg varje dag. Ebba är supernyfiken på vad du gör och vad klockan är hos dig (hon börjar haja vad tidskillnaden innebär och tycker det är spännande). Hon är även väldigt intresserad av poolen :-) Há det bra!!!! Kramar från oss

2009-01-24 @ 21:19:07
Postat av: karrobarro

2009-01-25 @ 22:12:49
Postat av: karrobarro

åh emma vi måste skypa innan du åker till mexico! du få berätta mer om dessa svenska tjejer o om hur helgen vatt! saknar dig puss

2009-01-25 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback