station

hej!
det blir ett litet kort inlägg för jag måste verkligen sova.
för imån ska jag pröva att göra allting själv.

jag kom hem för en liten stund sen.
jag träffade den svenska tjejen ellen som jag pratat med och hennes två
svenska polare anna och jenny.
det var trevligt.
det innebär att jag alltså kört bil helt ensam mot ett köpcenter jag inte vet var det ligger.
och jag körde inte fel.
inte på vägen hem heller.
wonderfull!
det kändes rätt häftigt faktiskt.

godnatt
kram
Emma

förresten, jag har köpt en gul klocka på rea, så jag kan hålla koll på tiden.

Kommentarer
Postat av: ma

Det är bra med en egen inbyggd GPS den skall man lita på.Var den billig bara för att den var GUL eller var den snygg också??

2009-01-22 @ 13:35:18
Postat av: Linda

Hahaha.. Är ma=mamma?

Underbar.

2009-01-22 @ 16:42:45
Postat av: världens bästa malin

ojojoj, om det var mamma måste det vara det längsta hon någonsin har skrivit...:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback