she's my winona

hej!
idag slapp jag köra barnen till skolan.
jag fick dock gå upp och göra dom iordning.
sen var jag ledig till kvart över tolv.
då låg jag och kollade på sanningens svärd.
avsnitten är snart slut, vart ska jag ta vägen?!
familjen där hemma:
ni kanske måste skicka över alla böckerna!
jag får dock lite panik över att dom hoppas över så mycket detaljer och ändrar på saker.
precis som de gör i harry potter.
FY SKÄMS!

jag har gjort pannkakor till dem idag.
dem gillade det men ville dock ha deras skräpmat istället efter två pannkakor.
visst är inte pannkakor så nyttigt, men nyttigare än det de äter.

jag har också använt mig av en time out idag.
det var jobbigt att göra, men jag var tvungen.
och det hjälpte!

jag ligger nu och väntar på att åka och simma.
tränade i lördags, igår och tänkte åka idag igen.
det är riktigt skönt att simma ett tag faktiskt.
men bassängen är inte ledig förrens vid halv åtta. så jag åker väl hemifrån strax efter sju.
det är en bit dit.
jag ska nog skaffa medlemsskap där idag.
jag lär nog åka dit ofta.

nu kom donna hem.
ska gå ner och vara social en stund.

hoppas ni har det bra där hemma!
kram
Emma

update:
det kostade banne mig 62 dollar i månaden.
 jag betalade allt med en gång för att slippa krångla, 744 dollar.
men då ingick tydligen allt.
bassängen, alla olika träningsrum och pass och jag vet inte allt.

men det är verkligen värt det. jag kommer nog gå dit oftare än vad jag själv tror.
och verkligen oftare än vad ni tror.
nu ska jag sova. godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Simma på baby....

2009-01-28 @ 00:44:05
Postat av: Ebba

Varför gillar de inte pannkakor? Jag gillar det. Vi åt det igår!

Agnes fyller år idag och jag ska visa en min docka på leksaksvisningen på dagis.



2009-01-28 @ 08:34:56
Postat av: världens bästa malin

vad bra! då får vi kolla vem som är starkast sen när jag kommer ner ;) puss

Postat av: Pappsen

Träna är alltid nyttigt men även socialt viktigt. Med lite tur kan man man säkert hitta någon utanför familjen / au pair gänget att prata med och på sikt umgås med. Som du skriver, det är mycket skräpmat, så träna på du. Malin har börjat, säger hon och vi hoppas att det skall hålla i sig. Även pappmmsen kör mellan 2-3 ggr i veckan, så vi utamanar dig.



Ha det bra i Mexico, får man påminna dig om din tonårstid är snart slut. 20 bast gumman, de du!!



Grattis i förskott önskar vi här hemma.

2009-01-28 @ 21:23:23
Postat av: Cina

Vill bara sända stora gratulationer på 20-års dagen (nu börjar du ju närma dig tant åldern). Vi hoppas att du får en underbar födelsedag med många paket och kanske någon överraskning , vem vet?. Ha nu en skön semester i Mexico , och skriv gärna några rader på bloggen. Puss och kramizar, älskar dig Carina & Rolf

2009-01-28 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback