my birthday

jag vill tacka alla för alla gratulationer!
jag har en jätte bra födelsedag här.
jag vaknade vid nio tiden.
gick upp och kom ut så hade dom köpt nått som skulle ersätta en tårta för det fanns inte.
så sjöng dom för mig.
sen berättade dom att deras present till mig är att dom ska betala ett/flera dyk.
och det ska bli så roligt.
det finns värsta grottor här.
så det blir till att köpa en undervattens kamera så jag har minnen från det.
ska lägga in bilder på delfiner sen.
hoppas det blev några bra, annars får jag gå tillbaka.

nu ska jag dra ut igen.
Tack ännu en gång.
kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: amanda

Grattis emma och ha det bra i grottorna!!:D ta fina bilder så man få se!!:D

2009-01-31 @ 01:02:56
Postat av: Pappsen å mammsen å Malin och din Linda som sovit i din säng i stugan i natt och gråtit den totalt blöööt

Hej tant Emma

Attans va kul, det ser hur coolt ut som helst. Vi softar i stugan och fick till slut igång datorn. Fattar inte hur glömsk man är, lösenord från i somras gorde att det tog tid att komma ihåg. Pumorna ska dra in till Falkenberg och shoppa, pappsen softar i stugan med Higgins.

Ha det bra nu tant Emma och hälsa från oss alla.



Goa kramar från oss alla

2009-01-31 @ 11:05:38
Postat av: Anonym

Hej tant Emma

Attans va kul, det ser hur coolt ut som helst. Vi softar i stugan och fick till slut igång datorn. Fattar inte hur glömsk man är, lösenord från i somras gorde att det tog tid att komma ihåg. Pumorna ska dra in till Falkenberg och shoppa, pappsen softar i stugan med Higgins.

Ha det bra nu tant Emma och hälsa från oss alla.



Goa kramar från oss alla

2009-01-31 @ 11:06:41
Postat av: världens bästa malin

fan vad kul att du ska få dyka! som jag skrev igår, passa på nu när du kan! jag är så avundsjuk men jag får la dyka i egypten nu denna helgen som kommer istället. ha det bäst och du får skriva om dyket/dyken sen! puss och kram

Postat av: Homie

Hörru, nu får du slita dig från definerna och det underbara vädret och uppdatera lite!

Puss

2009-02-02 @ 14:31:27
Postat av: världens bästa malin

Jag håller med, så det så

2009-02-02 @ 19:13:33
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback