holding you

jag sitter just nu och väntar på att alla mina bilder ska flyttas från min stationära dator till
min externa hårddisk.
så jag sedan kan flytta bland annat film och musik till denna därbara datorn.
allt annat får ligga kvar på den externa.
jag ska ju ändå ha med mig den så jag behöver ju inte flytta över nått.
jag har väntat i typ en halvtimme nu..
och det står att det tar 15 minuter till.
sen är bilderna fixade i alla fall.
sen gäller det att fixa musiken och filmerna.
sen ska datorn plockas ner och in i garderoben och skrivbordet ska in till hampus.
ett steg närmre att bli klar med allt.
känns lite skumt.
min stationära dator har varit med om mycket.
jag tror jag fick den när jag var 16.
så den har varit med ett tag.
men nu ska den få ett års vila.
det har den förtjänat.

  tillbaka till datoriet.  
kram
Emma


Kommentarer
Postat av: Carina Bonnelykke

Hej!

Nu so er det inte lenge kvar tills du oker och vi han inte sega hejdo.

men du har ju instalerrat skype po min dator hemma, so vi for vel prata via den ner du har installerat dig over i usa. Kramizar Carina och Rolf

2009-01-05 @ 03:08:45
Postat av: Frida Ekblom

Vad skönt. Där kommer man, kanske helt okunnig att prata engelska och så har de sådan makt. Jaja, vi kom båda levade ur ambassadbesöket så vi kan pusta ut?

Vad hälig med ännu en svenska som är sugen på lite aupair liv. Vart ska du bo?





Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback