flight to dusseldorf

herregud, hur kunde vi läsa så fel på biljetten?
jag missade alltså mitt flyg till new york igår..
sånt som inte ska hända, händer alltid mig.
jag förstår inte varför.
henric och jenny var snälla att ta emot mig så jag har sovit hos dom nere i malmö inatt.
och nu sitter jag på flygplatsen och käkar frukost.
väntar på att linda ska komma till msn en snabbis innan jag ska gå till gaten.

jag ska flyga härifrån köpenhamn vid 08.15 till dusseldorf.
hur det nu stavas vet jag inte.
sen därifrån till new york vid 11 tiden.

det kommer bli så pinsamt att klampa in nu efter alla andra på hotellet.
men förhoppningsvis är det inga problem.
jag får väl bjuda på det.

annars är allt bra och jag lever.
ska gå en runda i affärerna om en stund med.



se där, bärbar med cam är till lite nytta.

kram
Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh.. Jag vill inte gå och jobba. Är så trött. Vill bara sova. Som du borde göra på flyget... Hörs sen. Loveyou.

2009-01-13 @ 07:52:40
Postat av: Nina

starckare! jag blev helt chockad när Malin berättade. men du är ju framme i New York snart :D wiiieee!!!

Postat av: fam. HEJA

Det blir ju en bra story att berätta!

2009-01-13 @ 19:30:54
Postat av: karro

åh va jobbigt! så typiskt att det ska hända dig! hoppas det har gått bra nu med andra flyget! skriv när du är framme! puss

2009-01-13 @ 23:38:27
Postat av: Malin s

Emma då:) när skulle du åka då? saknar dig !

2009-01-14 @ 14:42:02
Postat av: linda

Hör du inte av dig snart så gräver jag min egna grav och lägger mig i den.

2009-01-15 @ 07:31:57
Postat av: HAHAHA

HAHAHA så det var alltså saaaant?! Du är ju preciiiis som jag fetto! :D Kanske därför jag gillar dig så otroligt mycket! Jag gillar ju mig själv alldeles för mycket ;)

2009-01-15 @ 17:37:56
URL: http://enjoey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback