close up

det är fredag idag.
min näst sista fredag i sverige.
det känns inte riktigt verkligt.
det händer rätt mycket grejer nu de sista dagarna innan jag flyttar till usa.
mycket att packa, städa och fixa.
det är 11 dagar kvar.
när jag började räkna ner var siffran betydligt mycket högre.

jag ligger här i soffan med mitt täcke och huttrar.
jag lyckades ju såklart bli sjuk på nyårsafton.
för att sysselsätta mig själv försöker jag skriva på mitt pre-depature project.
man ska skriva om där man ska bo, familjen och sverige.
...
tror jag.
jag förstår fortfarande inte varför man måste göra ett tjockt häfte med all denna information.
jag vill väl inte plugga på hur det är i usa,
jag vill ju uppleva det själv.

tillbaka till arbetet.
kram
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback