what are you waiting for?

sådär nu var jag hemkommen igen.
jag åkte igår eftermiddag in till west hartford till Ellen.
Ellen och Nina, en tysk tjej, ville köra hit och se hur jag bodde innan vi åkte in igen.
och det tar en halvtimme hit.
efter lite mer än två timmar och några telefonsamtal senare har dom äntligen hittat hit.
haha
sen åkte vi och handlade mat.
vi skulle laga tikka masala, men de hade inte kryddorna.
så vi hittade färdiga i lådor så det blev att vi satte in de i ugnen och sen var det matdags.
vi käkade kladdkaka till efterrätt.
det var ju trots allt alla hjärtans dag.
sen åkte Nina iväg och skulle festa med några andra tyskar medans
jag och Ellen gjorde jag vet inte allt tills klockan blev 4 på natten ungefär.

sen idag segade vi till tre på eftermiddagen sedan åkte vi till köpcentret en runda för att
kolla in rean.
och nu är jag helt slut och tänkte antingen kolla film eller läsa en bok.

så godnatt
kramar
Emma

ps. jag har förresten tvingat cina att skicka hit marabou choklad. det paketet längtar jag efter!!!

Kommentarer
Postat av: fanny

malin skickade hit tre marabou som jag fick häromdan. bra skit!

2009-02-16 @ 19:14:00
Postat av: Sanna

jag har en idé ;) vad säga om byte,.. om jag hittar varor på ebay som endast skeppas i usa,.. skickar jag dem till dig, du för vidare dem till sverige, och jag skickar en låda med Mmmm till dig ;)

Postat av: Amanda !!

KÖP KLÄDER TILL MIG!! FINNS JU BARA SNYGGA KLÄDER DÄR DU ÄR JUST NU :D:D:D:D:D:D

2009-02-18 @ 08:57:52
Postat av: Pappsen

Mormor hemma igen. Allt verkar ok. De är fortfarande i stugan och vet inte riktigt när de kommer tillbaka till Vmo. Men när de är tillbaka ville de komma upp till oss, kanske redan nu på söndag, de vill mcket gärna prata med dig på skype. Vad gör du på söndag svensk tid 4-5-6 tiden?

2009-02-18 @ 12:34:04
Postat av: Sanna

Då säger vi så ;D

2009-02-18 @ 13:02:32
URL: http://doesntwearanywings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback