let it go

det är måndag igen och jag börjar må lite bättre.
som tur väl var.
jag har legat hemma resten av tiden i min säng typ.
inte haft energi att göra nått annat.
så jag läste ut new moon, andra twilight boken alltså.
så nu blir det till att åka och köpa tredje boken.
kanske borde köpa fjärde när jag ändå åker dit.
500 sidor går för fort när det är spännande!

sen blev jag glatt överraskad när jag kollade på hulu.
nytt avsnitt av sanningens svärd!!
nu vet du det sanna!

sen var det lite roligt idag när jag hämtade trevor från dagis.
han sa - emma i wanna go buy flowers!!
- oh, who do you wanna buy flowers for?
(han lyssnade inte riktigt och börjar tjata)
- emma i really wanna go and buy some flowers!!!!
haha, jag ler litegrann.
- you wanna do that right now? who's going to get them?
- i wanna buy some flowers to mom. she's going to be sooooo haaapppiiee.
(det är så det låter när han säger det)
haha så in i affären gick vi och han valde ut ett par rosa blommor och nöjd som attan gick han
kassan och betalade med pengar jag gett honom.
han är för mysig!

nu ska jag kolla sanningens svärd!
kramar
Emma


Kommentarer
Postat av: malin

fan va mysigt du verkar ha det :D hihi saknar dig här hemma!

Postat av: Sanna

Jaaaaaaaa!!!!

2009-02-25 @ 16:36:12
URL: http://doesntwearanywings.blogg.se/
Postat av: världens bästa malin

updaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaate

2009-02-26 @ 23:07:20
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback