forgive me

idag vaknade jag vill tolv halv ett helt död typ.
barnens sjukdomar har förflyttat sig till mig känns det som.
mitt huvud är tungt och svajigt
och min hals är öm som tusan.
men jag vaknade i ett tomt hus så jag hade en tyst, lång och skön frukost.
självklart kollade jag på film till frukosten, the aviatior.
sen sovde jag lite till.

men jag tvingade mig själv upp från den varma sängen och åkte in till
köpcentret.
jag är i stort behov av en kofta.
så det blev att åka dit sen hem och här ligger jag och halvsover nästan.
ellen ska komma senare.. hoppas vi
så ska vi kolla på film.

igår var det riktigt roligt.
ellen, anna, annas lillasyster (som jag konstigt nog inte minns namnet på nu när jag skulle skriva det) och jag käkade på
cheesecake factory.
eller jag hade redan ätit så jag delade bara en efterrätt.
men vi hade det riktigt roligt där.
får visa bilder sen när jag fått dem.
ni får istället se en sjukling i sängen.

kramar
Emma



i can't belive how i allways mess everything up.
i'm sorry.
you know i am.

Kommentarer
Postat av: mam

Krya på dig så hörs vi pussar o kramar

2009-02-23 @ 08:37:38
Postat av: amanda

Krya på dig, emma!=)

2009-02-23 @ 13:04:57
Postat av: världens bästa malin

jag ser att min julklapp används flitigt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback