closer

jag kunde verkligen inte sova igår.
sov så grymt dåligt.
vaknade med en timmas mellanrum hela natten.
varför?
det är en bra fråga.

idag har vi bara solat och badat.
så som man gör på en semester.
jag har dock fått springa efter barnen mest hela dagen.
men det har funkat det också.
jag har ju ändå svårt för att ligga still och sola.

jag vet när vi ska åka hem nu. haha
lördag morgon.
jag har ingen tidsuppfattning som nog alla redan vet.

barnen skulle sova för snart en timme sen.
jag hörde att trevor börjar gråta när dom ska lägga han.
sen kommer han i pappas famn in hit och så säger chris att trevor inte vill sova förrens han fått
ge mig två godnattpussar först.
när han väl fått ge mig det var han lugn och nu är det tyst.
är jag omtyckt?
det verkar så. och det är ju bra!

på tal om ingenting.
jag var inne på myspace för ett tag sen och klickade mig till Fall Out Boys hemsida där.
dom har en konsert i mars i connecticut vilket är väldans lockande.
vad säger du om det linda?
det hade väl varit nått?
du vill inte flytta resan hit tills i mars (är nästan hundra på att det var i mars) istället?

jag behöver en ny bok.
det är frustrerande att inte ha något att läsa när man är sugen på det.
har läst massa bloggar,
alla baksidor på böckerna, ingen lockar,
kollat alla filmer,
tidningarna och jag vet inte allt.

strömmen har gått på och av hela kvällen.
så jag hoppas att detta inlägget visas.

kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har sovit precis likadant i natt. Det är värdelöst. Nu ska jag snart gå och jobba och jag är skittrött..

Jag hade hur gärna som helst velat gå på FOB men det känns lite knapert med pengar i mars månad.

Surt. Vi pratar mer sen.

Love you.

2009-02-05 @ 06:32:22
Postat av: lilla malin

heej emma! nu sitter jag här hemma och väntar på att åka till landvetter! ska bli så skönt att komma enr till solen ett tag. hoppas att du har det bra! pussspusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback