burning inside

jag har precis varit och tränat.
400 insim
600 fritt
200 rygg
600 ben
300 fritt
200 avbad

ganska bra gjort tycker jag.
höll ett riktigt bra tempo på 800 fritt och på 600 ben.

annars har det varit en lugn dag.
fortfarande sjuka barn här.
så vi har bara mysigt framför tvn och spelat lite datorspel.
vilket passar mig perfekt.

linda, jag köpte den tyvärr på rea.
men om den fortfarande finns kvar ska jag köpa en till dig.
inga problem!

jag går förgäves in på hulu.com och kollar om det kommit upp fler avsnitt av
sanningens svärd men det kommer ju aldrig.
får börja kolla på en annan serie så länge.

jag hoppas lika mycket som ni att jag kommer iväg till las vegas.
det kan nog bli svårt att få med någon med så kort varsel.
men försöka ska jag!

godnatt och ta hand om er.
kramar
Emma


Kommentarer
Postat av: Kusin Linda

ÅÅÅ hoppas den finns kvar :-) håller mina tummar och tår :-)

Vad duktig du är som tränar och simmar så mycket,men det måste ju vara skönt med...kram

Postat av: Pappsen

Träningsdosen låter härligt. Vi var själva nere idag ock körde ett styrke pass, gött och komma hem med värkande "muskler" hrm. Körde förbi Citygross, handlade musslor och bläckfisk. Musslorna tillagade jag med lök, bacon och Wiskey,,,,kaaaanooon gott. Inte för att jag blev mätt men det blir jag säkert av bläckfisken senare ikväll. Alla är hemma, malin är dunder förkyld. Ikväll blir det Schlager festival på tv.

Lugnt å skönt förstås.

Planerar för fullt boendet i Thailand till jul, hear det mesta klart. Vi börjar på kalim beach, ca 700 m norr om Patongs beach där den slutar. Sedan blir det Kata från den 23 till 2. Därefter blir det Kao Lak, inget bokat än, men från den 5 till den 12 ser det ut att bli Karon.



Det var allt från pappsen ikväll, saknar dig men jag har ju Lindas film när det är som värst.



Kramar Pappa

2009-02-21 @ 17:24:39
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback