beat it

jag skulle ju ta hand om barnen på morgonen idag.
dom har ju vaknat runt 6 halv 7 varje morgon här.
idag när det var min tur sov dom till 8.
haha. jag har sån tur.

sen var vi ett tag på stranden för att sedan simma med delfinerna.
jag trodde inte att jag skulle få göra det med, men det fick jag.
en oförglömlig upplevelse.

inte nog med det så var jag och chris och dök idag.
vi och en instruktör.
och det var riktigt häftigt.
har inte dykt sen jag fick mitt dykarcert.
och vi stötte på en sköldpadda och en jädrans massa fiskar som drogs till en typ.

vi ska stanna inne ikväll. har beställt pizza.
jag är inte alls sugen på sån mat, men jag får väl äta det som bjuds helt enkelt.
gäller att komma tillbaka och börja träna igen.

här linda har du en bild på en delfin.
jag har inte orkat kolla igenom bilderna än.
så det blev en random bild.

kramar
Emma



Michael Jackson - Beat It har tagit över mitt huvud.

Grattis Malin.Jag hoppas du får en superbra födelsedag!

Kommentarer
Postat av: pappsen

häftigt, mycket har man gjort men aldrig simmat med delfiner, antar att dom är fria. konstigt är det för jag själv har varit där du är men minns inte att detta var möjligt. nå hur går det med brunfärgen, biter den....

har du smakat tecilan än......

2009-02-04 @ 03:11:10
Postat av: mam

Vad härligt detta är min dröm att också få simma med delfiner. Njut av de sista dagarna pussar o kramar

2009-02-04 @ 11:44:55
Postat av: världens bästa malin

vi saknar dig här hemma och om två dagar är det min tur att dra iväg på nya äventyr! ha det bra där nere! vi saknar och älskar dig. puss

Postat av: Linda

Jag är så avis.. I just love dolphins.

Ta hand om dig.

Puss

2009-02-04 @ 20:31:52
Postat av: Malin

Tack så jätte mycket Emma :) börjar faktiskt att sakna dig här hemma nu. har i iallafall haft en bra dag och det verkar du också ha:) Ta hand om dig min kära vän! miss <3

2009-02-04 @ 23:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback