highway

jag sitter just nu och väntar på att linnea ska komma.
hon borde vara här vilken sekund som helst.
det blir väl lite mat, snack, överförning mellan datorerna och förmodligen film.
julia har åkt ner till NYC för att träffa familjen.
nu kom linnea, ska öppna dörren..
sådär nu sitter hon här i sängen med sin dator och en tidning.

det har inte hänt så särskilt mycket denna veckan.
nästa vecka är det julafton och det märks här i usa.
de flesta husen ser ut som det där huset i värnamo som är helt överfyllt med ljus.
allt är ju extremt i det här landet.
men jag måste säga att jag tycker det är lite mysigt när man är ute på kvällarna.
(i bilen, för utomhus är det alldeles för kallt)

imorgon ska jag försöka hitta någon bra resväska med.
så jag har det överstökat.
plus biobiljetter till mina värdföräldrar.
och förhoppnignsvis kommer jag gå avatar med.
den har jag väntat på alldeles för länge nu.
det hade varit roligt.

bara 23 dagar kvar tills jag åker hem.

dags att vara lite social.
puss


se linnea jag kan med!

Kommentarer
Postat av: Faster

Vill önska dig en God Jul och Gått Nytt år , längtar så efter att du ska komma hem till lilla roliga Värnamo så jag kan få krama om dig. Hoppas oxå att du får en minnesvärld upplevelse på HAWAI.



Kramizar till dig

2009-12-19 @ 17:42:36
Postat av: Linnea

Game on Emma haha. ;)

2009-12-20 @ 00:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback