change is gonna come

i'm back!
jag var ju som sagt nere i florida.
det var riktigt intensiva men roliga dagar på disney world.
jag undrar om jag inte hade det roligare än barnen..
jag är så glad att jag har varit där i alla fall en gång i mitt liv.
det är inte alla som får resan betald och får betalt för att åka dit..
riktigt grymt var det!
thanksgiving nere hos dan och peggy var mysig.
alldeles för mycket mat..
maten var god, föredrar dock mormors julmat än thanksgiving mat.
utan tvekan.
när jag lagt in bilderna på datorn ska jag försöka lägga in lite här.
kan inte lova något.

lite goda nyheter för er där hemma.
min hemfärd är bokad och klar.
den 12 januari landar jag på svensk mark igen.
efter ett helt fantastiskt år i usa.
vem trodde att jag ens skulle våga åka hit?
så snart kommer ni ångra er att ni ville ha hem mig.
haha
nu ska jag ta och sova.
för imorgon ska jag åka och köpa skor.
godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh vad roligt att höra. Vi kan nog försöka göra ett julbord när du kommer hem, Annelie och Lennart kanske vill smaka svenskt julbord efter Thailand resan. Ser fram emot din hemkomst.Mormor och Morfar

2009-12-01 @ 14:06:53
Postat av: Pappsen

Den passningen tar jag och accepterar direkt utan omsvep. När ska vi komma?

2009-12-01 @ 18:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback