the secret

lite med än en vecka har gått och det är helt underbart här på ön.
sol och bad varje dag.
skimboarding stod på schemat för mig igår.
hur roligt som helst!
jag skulle provat på att surfa idag men tyvärr hann jag inte med det.

malin, det är inga problem alls säger dem.
de ser fram emot att träffa dig.
så pappa du kan leta efter biljetter till antingen new york eller hartford.
hartford helst, men det ska ju vara så billigt som möjligt.
i början av oktober någon gång.
och så från en torsdag/fredag till söndagen veckan efter, så som malin åkte.
super bra!
då var det sagt.

en bild från en av stränderna vi håller till på under dagarna.
vågorna är perfekta för boggieboarding, surfing och såklart skimboarding.


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Jag gör inget innan Malin har hört av sig till mig, på så sätt undviker vi missförstånd. Stranden ser cool ut och jag förstår att du har det skönt, njut så länge det går. Ikväll har vi vår tradionella kräftskiva med gamla ytbehandlingsgubbarna, ska bli kul.



Sköt om dig, kramar pappa

2009-08-25 @ 06:16:51
Postat av: malin

åh det låter bra:) Lennart, jag ringer dig imorgon!

2009-08-25 @ 13:25:51
Postat av: Pappsen

Hör av dig när du har kommit hem igen efter semestern. MS har hört av sig, vi har en en del frågor.

Kramizar Pappsen

2009-08-29 @ 19:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback