my life me like

jag lever på advils och halstabletter just nu.
jag har haft feber i en vecka och min hals bråkar med mig.
men jag klagar inte.
jag överlever.

jag får snart sällskap här.
på tiden snart tycker jag.
julia och sara kommer på torsdag nästa vecka.
det ska bli roligt att lära känna dem.

annars är det oerhört dött här.
eftersom jag är sjuk har jag inte gjort ett skit.
jag har kollat på malcolm in the middle (som är den bästa serien någonsin) och olika filmer varje dag..
så jag har inget spännande alls att skriva om.

jo jag kan ju skriva att jag funderar på att åka ner till ikea i morgon.
käka lite svensk mat och köpa galgar.
det börjar bli lite fullt i garderoben..
dra runt lite i new haven och kolla läget låter ju inte alls fel.
kanske kolla om jag inte ska dra ner till new york och hälsa på dem där nere.
om de är lediga.

ah, vi får allt se.
beror ju på om jag har orken eller inte.
febern suger ju musten ur mig.
nu ska jag ner och käka frukost.
kramar

jag saknar min gose higgins


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hör av dig så fort du har fått beskedet du väntar på. Annars allt bra hemma, vi röjer och röjer nere i huset. Börjar se en ände i alla fall på utsidan. Bygglovsansökan är inskickad så snart ska vi nog kunna välja entreprenörer till bygget.



Kramizar Pappsen

2009-08-11 @ 12:40:47
Postat av: Pappsen

Hör av dig så fort du har fått beskedet du väntar på. Annars allt bra hemma, vi röjer och röjer nere i huset. Börjar se en ände i alla fall på utsidan. Bygglovsansökan är inskickad så snart ska vi nog kunna välja entreprenörer till bygget.



Kramizar Pappsen

2009-08-11 @ 12:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback