what a day

idag när jag vaknade,
vid klockan halv tre på natten trodde jag att jag hade 150 knivar i ryggen.
jag sov kanske en halvtimme efter.
tack internet att man kan ladda ner film.
annars hade det varit förjävligt.
inte för att det redan var det...

jag var tvungen att gå till jobbet vid 8 och jobbade till klockan 4.
inte mer om den saken...

SEN
sen kommer vi till höjdpunkten av dagen.
innan jag berättar måste jag rätta lindas blogg.
hon sa att jag hade en 450d. men det har jag inte.
jag har en mycket häftigare och mycket bättre kamera.
en Rebel.
specialtillverkad endast för mig.
så nu vet ni hur det ligger till.
i alla fall.
vi åkte ut och tog kort även om vädret var emot oss.
eller jag tog kort och hon var min egna modell.
och vilka fina bilder det blev där ute i höstvädret.
jag är ju rena rama proffsfotografen!

nu ska jag somna till en film.
och drömma om att jag har ett jobb som
 jag får sket bra betalt för att göra precis vad jag vill och känner för.
tack för idag Linda!
och GO Gänget!

puss


Kommentarer
Postat av: linday

go go go gänget and go go go kameramys.

du är bäst.

2008-09-30 @ 21:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback