the star of stratford

jag har fått klagomål. jag uppdaterar inte tillräckligt ofta.
så jag får väl berätta lite vad jag har haft för mig.

idag blev jag väckt av malin som pratar i telefon med någon kompis.
och det lät ut av bara helvete.
och upp rusar jag och in i hennes rum.
ilsket som ett bi stormade jag in i rummet och skällde.
jag blev faktiskt så arg att jag inte ville vara hemma mer.
så jag tog på mig kläder, regnjacka och stövlar och åkte ut till golfbanan där det var protons golftävling.
min mamma höll i det hela och min lillebror medverkade.
till min förtjusning körde mamma en golfbil.
och jag trodde jag skulle tuppa av av lycka.
jag körde golfbilen i flera timmar.
 lycklig som ett barn på julafton var jag!
sen när jag inte fick köra den mer blev jag sur och åkte jag hem och tittade på Ironman
som jag laddat ner under natten.

hela dagen har varit bra.
förutom det hemska uppvaknandet på morgonen.
och att jag inte fick köra mer golfbil.

och på tal om att sova..
jag märkte att jag sovit sönder mitt lakan också.
jag som gillade det.
mamma har alltid fått tvätta det snabbt så jag kan ha det sen igen.
men nu går det inte längre.
så nu måste jag ha ett som inte alls är lika mjukt och gosigt.
så himla typiskt.

jag har också gjort klart tackkorten. från studenten.
dem är inte så fina. men det spelar ju ingen roll för min del.
jag slipper titta på dem.

och jag avslutar det hela med en bild på golfbilen!
tack&hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback