friends

igår var det meningen att jag och min syrra skulle ha vänner maraton.
men vi båda somnade efter typ 4 avsnitt.
alltså innan klockan ens blivit nio.
att jag somnade var inte så konstigt.
jag var helt utmattad efter en vecka på jobbet.

inte nog med det.
jag vaknade tio över åtta?!!!!!
hur i hela jävla havet gick det till?
sånt ska inte hända mig!
jag vaknade hungrig och pigg???
det är fan inte normalt.
jag som kan sova i ett dygn utan att vakna..
vad gör man nu liksom?
jag har väl inget annat val än att kolla på film.
inte för att jag har någonting emot det.
lite kanske.
det är för tidigt på morgonen!

nu ska jag dra mig till soffan!
HEJS!


Kommentarer
Postat av: fääääsk

För fan emma. Träffade din syster, eller min. Vettfan. Iaf, fick dåligt samvete juue. Mina cider. Baah.

2008-09-28 @ 16:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback