come on lets fall in love

jag vaknade upp i soffan i storarummet strax efter elva.
det var bara att trycka på play och så vaknade jag upp till master and commander.
jag käkade lite frulle och sen plockade jag iordníng i mitt rum.
så mamma och pappa blir glada när de kommer hem från stugan.

sen satte jag mig ner vid datorn för att lägga över spelen och filmen som jag laddat ner till pspt.
men självklart får jag inte det att funka.
jag vet inte vad jag ska ta mig till!
jag har ju redan fått vänta i flera dar innan de laddats klart och nu vill det inte funka!!
så jag skiter i den nu.
så nu ska jag spela nitendo 8 bits.
den kan man (nästan) alltid räkna med.
annars får jag dra fram nitendo 64at.
för mitt playstation är ute i bor.
och jag är så grymt sugen på tvspel!!!

såå
nu ska jag dra mig två meter till höger, lägga mig i sängen och spela lite.
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback