streets

Vad vore jag utan dig?

Jag har alltid haft lätt för att lära känna nya människor, vissa är lättare och andra är svårare. En del känner man bara lite grann och en del känner man bättre. Så är det inte med dig. Jag känner dig nästan mer än vad jag känner mig själv.


Vad vore jag utan en vän som alltid finns där när det är jobbigt , alltid ställer upp, alltid lyssnar och som jag alltid kan skratta ihop med?


När jag umgås med dig kan vi göra vad som helst mellan himmel och jord, vi gör allt tråkigt till roligt, hur tråkigt det än kan vara.


Som den gången jag fick din gaffel i mitt öga, minns du hur vi skrattade och hur roligt vi hade?


Eller den gången då vi spelade in dom roliga videorna? Jag viker mig fortfarande på mitten av skratt när jag ser dom.


Vi har inte känt varandra särskilt länge, men det känns ändå som en evighet.


DU är världens bästa kompis Linda Sandqvist.



jag minns. minns du?


Kommentarer
Postat av: Linda

Men herregud.. Jag rodnar. Klart jag minns!

Jag minns allt och lite till. Du ska bara veta vad

min överraskning är, som du ska få innan du lämnar landet. Du kommer nog både skratta och gråta då.

Du är min bästa vän, det vet du.

Ska ha på mig detta halsbandet jämt nu! Du är bäst.

2008-11-03 @ 18:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback