be here now

det är lördag och klockan är snart ett.
igår var det jobbigt.
jag väntade på telefonsamtalen som aldrig kom.
idag kan det komma allt ifrån 1 till 4 samtal.
jag börjar redan stressa upp mig.
hjärtat slår alldeles för frort.
jag blir lite gråtfärdig.
jag kan inte sitta still.
jag har förberett mig.
jag vill verkligen att det ska gå bra.
göra ett bra första intryck liksom.
jag lyssnar på ray.
det lugnar ner mig lite.
ray är bra förresten.

rätta till huvudet och tankarna och sedan får jag hoppas på det bästa.
prata lugnt och säga något vettigt.
Hejdå.


Kommentarer
Postat av: grek

det gick ju hur bra som helst! ;)

2008-10-12 @ 13:47:10
Postat av: sara

var det inte typ ikväll vi skulle setts kom jag på nu? vi är sämst på att ordna det, haha..

men hur har det gått för dig med familjerna??? puss på dig :)

2008-10-12 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback