long time coming

jag fattar inte att jag inte kan hålla mig.
det är inte ens jag som ska få det.
och jag vill inte annat än berätta vad det är för nått.
det är verkligen outhärdigt!

hur ska jag kunna hålla igen käften så länge?
i TRE hela veckor?!
herreminskapare altlså.

du säger att du inte vill vara delaktig.
men vänta du bara
du kommer ångra dig så det bara ryker om det!
för jag vet precis hur du kommer att reagera
och vad du kommer tänka
och vad du kommer att vilja
och hur mycket du kommer ångra dig!

nu ska jag inte säga nått bara för det!
=?

nu ska du få tillbaks, jag kommer få slita för att inte berätta det
då ska du allt få ångra dig att du inte bad om att få veta vad det handlar om : D
haha

hejdå!


Kommentarer
Postat av: laursen

Meh, så kan man inte göra... Nu vill jag veta vad de är, även fast de inte involverar mig.. så gör man inte emma fan va dåligt :)

2008-05-25 @ 09:58:34
Postat av: svettis.

jag väääät vad det handlar om :D puss, suro.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback