better with you

det är galet vad jag kan vara duktig ibland. för andra gången på en och en halv vecka har jag städat. eller jag har tömt mitt golv från diverse saker. och det ser riktigt bra ut måste jag säga.

men problemet är att varje gång jag gör det slutar det alltid med att jag tittar på min garderob och suckar. det är proppfultl! och hur i hela havet ska jag få plats med allt?! jo, man måste vika och trycka. jag är duktig på att trycka men vika är inte min starkaste sida. 
så idag blev det till att trycka ordentligt och dra igen dörren så fort som möjligt.

jag hade tänkt att ta mig ett bad och längta till sommaren och havet. på tal om havet så blev jag så jädrans avundsjuk på malin och manda som ska ta en restresa någonstans nästa vecka. om jag hade haft råd hade jag gjort detsamma.
 men istället får jag reda ut mina dreds som uppkommit i mitt huvud.
 vid kvart över elva är det EM i simning på tv. om jag är vaken då ska jag kolla på det.

jag fick precis en bild på min kusins mage. man kan nästan tro att hon ska få tvillingar så stor är hennes mage.

hejdå.
 

Kommentarer
Postat av: svettis.

jag
s a k n a r
dig! fattar du väl.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback