love vibration

åhh vad jag tycker synd om mig själv just nu.
jag förstår inte hur jag lyckas.
lyckas att precis bli frisk
och inte ens en dag kan jag få vara det heller.
utan direkt ska jag bli sjuk igen.

så här ligger jag.... igen.
med två tussar papper i näsborrarna för att slippa snora.
ena sekunden fryser jag precis som om jag stod på naken på antarktis
och i andra sekunden ligger jag och svettas så det rinner ner från pannan på mig.
och febern. den har jag knappast orkat ta.
mitt huvud är fyllt med snor och väger ett ton.

ja en massa liperier är det idag.
imorgon hoppas jag att det är bättre.
för nu ska jag somna till en film.
såklart.
godnatt.


Kommentarer
Postat av: sara

stackare :( men du, jag gillar din blogg med! :) och jag hoppas att vi ses snart också! saknar dig ju :) du får bjuda hem mig på lite filmtajm snart hehe :P och jag har fortfarande ditt usb ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback