all my life

det är så grymt mycket saker man vill göra i livet.
eller i alla fall jag.
jag är sugen på att åka till usa nu.
jag tror att jag hade klarat det.
eller jag vet.

det ska ordnas en klassfest här hemma hos mig.
inom en snar framtid.
det vill jag.
det ska bara planeras lite först.
så nu har ni något att se fram emot.
i alla fall de som gick i min klass.
eller vår klass, den var ju inte bara min.

jag städade i en hel evighet igår.
då menar jag verkligen i en hel evighet.
för jag började vid halv 2 tiden
och var inte helt klar förrens vid åtta halv nio.
jag hittade gamla böcker där jag ritat på tråkiga lektioner.
skrivit hemliga brev, linda...
som hamnat i någons postlåda.
jag hittade gamla kort och annan bröte.
rensade min garderob...igen
för det fick inte plats...igen.
spikade och fixade.
anledningen till att jag började städa var att jag nyvaken hade gått till toaletten
för ett toabesök.
när jag skulle gå och sova igen hade jag gått rakt in i sägen och missat
att sängen var där.
då fick jag ont och ville inte ha den i mitten av rummet.
jag hade den där endast för att min syrra tvingade mig.
hon sa att det var vuxet.
men nu skiter jag i om det är vuxet eller inte för jag vill inte ha
blå ben.
jag vill ha bruna ben.
och jag vill verkligen inte få min morgon förstörd för att min säng står i min väg..
på väg till sängen.

nu ska jag se på tv och sedan sova.
arbete som väntar imorgon igen.
hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback