i must belong somewhere

då var jag tillbaka i värnamo igen.
det har varit några riktigt sköna och bra dagar nere i stugan.
jag har kollat på film. såklart.
varit i varberg och falkenberg ett antal gånger.
men det är ju inte så konstigt eftersom min stuga ligget mitt i mellan dessa städer.
tittat på SUM SIM.
varit på STCC.
och där blev jag glatt överraskad när jag fick syn på mickan, nina & co.
prinsen körde av denna gången också. de ca 4 varven som han var på banan var dock imponerande.
han gjorde en grym omkörning precis innan chikanen som jag blev imponerad av.
jag har varit dagismamma.
lekt dunkgömme.
allt som allt har det varit en bra helg.

jag vill ursäkta mig igen att jag inte hade någon klassfest.
men snart blir det en ny!
det lovar jag!

sen vill jag själklart skriva grattis till linda med.
i efterskott blir det idag.
men jag ringde ju till dig igår.
Grattis!

jag hade tänkt att bjuda på lite bilder från mormors kalas.
men eftersom malins sladd är borta kan vi inte lägga in bilderna.
så det får bli en annan dag.

nu ska jag cykla bort till johanna.
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback